Kostenloser Linktausch von www.Link-Partner.eu

Friday 7 February 2014

Daca sunteti în prezent scris pe blogspot















Imi dau seama ca în acest moment acest blog este timp destul de mic, dar eu sunt plin de speranta ca se poate creste pana la fi ceva important si util pentru oameni. În ultimele saptamâni am fost aruncarea ideea de a se muta la propriul meu domeniu în jurul (scuzele mele pentru recenta lipsa de continut în timp ce am aruncat ideea în jurul). Dupa unele gândire am decis ca la timp pentru a trece la propriul meu domeniu. În acest moment eu nu sunt sigur ce va fi de domeniu, dar ar trebui sa stiu în saptamâna viitoare sau doua. Între timp am de gând sa continue pentru a posta aici un pic mai mult si apoi o data m-am asigurat domeniu si gazduire web (oricine are un favorit?) Voi copia continutul de aici pentru site-ul nou. Având în vedere decizia mea Am vrut sa ia un minut pentru a aborda de ce ma mut si speram încuraja pe altii sa faca acelasi lucru. Primul si primar mea motiv pentru mutarea este de a permite site-ul pentru a dezvolta propria personalitate. Mi se parea ca în continuare pentru a gazdui pe blogspot etichete site-ul ca fiind oarecum de amatori si nu lasa mult loc pentru a deveni orice fel de sursa de autoritate pe crestere a traficului pe un blog. Ma asemenea, se deplaseaza pentru ca vreau sa aiba flexibilitatea ca având spatiul web proprie provides. Se pare ca mai mult mi-ar fi asteptat sa se mute pe hard miscare ar fi fost atât am decis ca era momentul acum. Propriul meu domeniu va costa aproximativ 8 dolari si apoi un an de hosting poate fi doar un câtiva dolari pe luna, usor merita cred. Daca sunteti în prezent scris pe blogspot, TypePad, WordPress sau alte servicii de gazduire blog-ul asigurati-va ca asi sa ia în considerare obiectivele dvs. pentru tine blog-ul si de a determina daca au dvs. de spatiu web propriu va ajunge mai departe aceste obiective. În cazul în care va apoi, probabil, la timp pentru a face o mutare.          http://blog-traffic.blogspot.ro/                                                                         

No comments:

Post a Comment